Postupujte systematicky

Pro řízení vztahů mezi firmou a zákazníkem existuje systém CRM , který je zkratkou anglických slov. I když právě nyní přesně nevíte, co znamenají, určitě podle něj postupujete. Jinak byste neměl žádné kloudné výsledky. Určitě berete v úvahu potřeby zákazníka, chcete si udržet zákazníka stálého a rozhodně byste chtěl získat na svou stranu i zákazníky potenciální. Vymýšlíte strategické postupy prodeje, nabídek a lákadel. Ale bez souvislého uspořádání to zřejmě nepůjde. V každé Vaší vyvinuté aktivitě musí být posloupnost.

Nechte si poradit

Ve vlastním zájmu udělejte cokoliv pro prosperitu Vaší firmy, a to zcela eticky a ke spokojenosti firmy i zákazníka. Jedině tak dosáhnete nejen pocitu z dobře odvedené práce, ale i z toho, že dobrá pověst Vaší firmy bude kolovat mezi Vašimi spokojenými zákazníky. Nestyďte se za to, že právě nyní nevíte, co už byste pro zákazníka udělali. Chtělo by to pohled zvenčí. Existují přece profesionální společnosti, které pro Vás připraví onu přehlednost a posloupnost. Jejich radám alespoň naslouchejte.

Postupujte systematicky
Ohodnoťte příspěvek
Tags: Štítky: